reklama

Púzdro môže tabletu viac uškodiť, ako ho ochrániť

Dva dni mi trvalo kým som prišiel na to prečo sa môj nový tablet správa divno. Na vine bol obal ktorý bol 18x drahší ako samotný tabet.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Púzdro pre Huawei MediaPad 7
Púzdro pre Huawei MediaPad 7 (zdroj: Michal Jamrich)

Prejavujú sa aj u Vás problémy ako nereagujúci displej na okrajoch, strata Wi-Fi a mobilného signálu, zblbnutý digitálny kompas ? Skontrolujte si obal. Práve pri posledne menovanom, som si uvedomil kde je problém. Magnety ktoré držia obal zatvorený. Po testoch s vytiahnutím tabletu z obalu sa moja predtucha naplnila. A to je pritom, ako je možné vidieť na bločku, originálne príslušenstvo k danému tabletu.

Nezostávalo nič iné ako magnety vybrať. Ulamovacím nožíkom narežte kožu a malými kliešťami magnety vytiahnite. Odporúčam nožíkom rezať po magnete (kúsok od kraja) aby ste sa neprerezali až na druhú stranu. Jemným zohnutím magnet dostanete ľahko von.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako sa to podarilo mne môžete posúdiť:

Michal Jamrich

Michal Jamrich

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezávislý kandidát na poslanca obce Čachtice. Zoznam autorových rubrík:  ITPolitikaAndroid

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu